Praca w call center – co warto wiedzieć?

Branża call center rozwija się błyskawicznie. Branża ta narodziła się ponad czterdzieści la temu, kiedy amerykańskie linie lotnicze Continental Airlines wkraczały na rynek. Technika ta doskonale sprawdza się w dobie rozwiniętego przemysłu.

Praca w call center - co warto wiedzieć?


Autor zdjęcia: SimplSam

Praca taka pasjonuje młodych ludzi, chcących zdobyć tak ważne na obecną chwilę doświadczenie. Wielu spośród nich już na rozmowie kwalifikacyjnej wyraża swoje obawy z powodu tego, iż będzie to ich pierwsza praca w życiu.

Kandydaci na telefonicznego doradcę klienta w różny sposób podchodzą do pracy. Sporo z nich boi się rozmawiać z ludźmi, posiadając wcześniejsze doświadczenie z akwizycją telefoniczną. Większość osób nie lubi kiedy się do nich dzwoni i oferuje różne wyroby czy przedłużenie umowy, z tego powodu też osoby zatrudnione w call center (więcej informacji pod tym adresem: http://www.targetmarketing.pl/contact-center.html) nie mają łatwego życia, sporo spośród nich rezygnuje po pierwszym miesiącu, gdy dochodzą do wniosku, że nie nie będą mogli przebić się poprzez barierę niechęci klienta.

Gdy młodzi ludzie chcą zorientować się, w jaki sposób będzie wyglądała ich przyszła praca często poszukują odpowiedzi na różnego rodzaju forach. Tam wypowiadają się różne osoby, nie jedynie eksperci, jacy w swej dziedzinie zjedli przysłowiowe zęby na takiej pracy, ale także ludzie, którzy popracowali tam chwilę, nie spodobało im się, a co za tym idzie – w sposób negatywny wypowiadają się o takiej pracy oraz pracodawcy. Stąd praca na słuchawkach ma tyle rozmaitych opinii, a młody człowiek, który chce się podjąć tego typu działania ma mętlik w głowie.